Viktig information till våra kunder.

Inlagt: 28 Apr 2015

Vi på A-J Express-Service vill berätta vad som händer på företaget och om hur ni som kund skall få hjälp av oss på A-J. Vi har infört en tjänst som vi kallar iordningställaren och detta går ut på att dagen innan flyttningen kommer en representant i från oss hem till dig i 4 timmar och kontrollerar om ni packat ner allt monterat ner tavlor mm. Representanten ser till att lastningen av er flytt går snabbt och smidigt på flyttdagen och detta gör att ni tjänar in tid på flyttdagen och därmed minskar er timkostnad . OBS! Denna tjänst behöver ni endast om ni packat själva. Sedan har vi även ändrat i frågeformulären under rubriken förfrågan bohagsflytt finns det en ruta som det står kontakta oss kvällstid mellan 18-20 och om ni kryssar i den så ringer vi er denna tid. Tänk även på att boka i god tid när ni planerar er flyttning för att få ert önskade datum för flytten. Vi på A-J Express-Service vill även passa på att önska er alla en riktigt trevlig vår.

 

MVH /Vi på flyttfirman A-J Express-Service AB

Return to Top

Personallogin
© Copyright 2018 AJ Express-Service AB | Integritetspolicy | Cookies